Dinsdag 4 april jl. heeft wethouder Michel Klijmij – van der Laan een bezoek gebracht aan de fractievergadering van Gemeentebelangen Gouda.

Naast een kennismaking met de aanwezige leden van de fractie kwamen de vooraf ingediende vragen over uiteenlopende onderwerpen, die onder de portefeuille van de wethouder vallen, ruimschoots aan de orde. Zo ook het meest actuele onderwerp rondom de voorliggende Wijkmobiliteitsplannen en het terrassenbeleid met betrekking tot de Markt. Het was al met al een bijzonder prettig onderhoud en wederzijds verhelderend om op een informele manier verschillende onderwerpen met elkaar te belichten, waarbij transparantie over de inhoud centraal stond.

Namens de fractie van Gemeentebelangen Gouda dankte de fractievoorzitter wethouder Klijmij – van der Laan voor zijn komst en voor de prettige gedachtewisseling. De fractie blijft zich kritisch inzetten in het belang van de Goudse burger en kijkt uit naar een gezonde samenwerking met college en binnen de gemeenteraad in de aankomende jaren waarin GBG de gang van zaken kritisch zal blijven volgen.